2011. november 15., kedd

Karácsonyi játék

EmiDesign és Én közösen indítunk egy KARÁCSONYI JÁTÉKOT.  Különösebb apropó nélkül, csak mert nem sokára karácsony, mindenki ünnepi lázba ég, készülődik, mi pedig szívesen megajándékozunk pár szerencsést :)

A játék 2 fordulós:

Az első fordulóra .... november 30-ig jelentkezhetek, sorsolni pedig december 1.-én fogunk. Az első forduló dija  egy lovecrochet karácsonyi hangulatú neszesszer.

A második fordulóra....december 1.-től december 15.-ig jelentkezhetek. A második forduló dija egy személyre szabott EmiDesign fülbevaló.

A játék feltételei:


hagyj egy üzenetet, majd...:
1, Légy követője mindkét blognak
2, Tedd közzé a játékot facebook-on vagy a blogodon
3, Egy játékos részt vehet mind két fordulóba, sőt ezek között még egy ajándékot kisorsolunk.

Sok szerencsét! Játékra fel!

18 megjegyzés:

  1. Szia Csilla!

    Szeretnék a játékra jelentkezni. Remélem eleget tettem a feltételeknek.:)
    http://barbuskucko.blogspot.com/

    Köszönöm, hogy gondoltatok ránk, akik szeretünk játszani. Kedves tőletek.:)

    VálaszTörlés
  2. Jöttem Csilla.
    Könnyebb lenne, ha betennéd a másik blog linkjét.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Monica :)
    A bejegyzés elején az EmiDesignre kattintva azonnal elérheted a blogot :)

    VálaszTörlés
  4. Jelentkezem!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Köszönöm a lehetőséget, szeretnék játszani. A blogomon közzétettem: http://bmonica23.blogspot.com/ Mónika

    VálaszTörlés
  6. Jujjj dejó! Mindkét blogot követem, FB-n megosztottam a játékot!:)(Gősi Gabriella néven)

    Köszönöm!

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia Csilla!

    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Megosztottam facebookon a játékot.
    Köszönöm a lehetőséget!
    Szép estét!
    Üdv,
    Regina

    VálaszTörlés
  8. Kedves Csilla!
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Remélem így jó lesz:
    http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/

    A ;)

    VálaszTörlés
  9. Köszi a lehetőséget! Minden jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  10. Szió!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Kitettem bejegyzésbe a blogomon a játékotokat!
    :)))
    http://ggekszerkiegeszito.blogspot.com/2011/11/jatekok.html

    VálaszTörlés
  11. Örömmel látom hogy gyülekezünk :) Csak igy tovább :) Még 4 nap :)

    VálaszTörlés
  12. szia!
    mindkét fordulóban részt veszek!
    mindkét "játékot" hirdetem oldalamon!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  13. grat Ingának! a 2. fordulóra is jelentkezem!

    (ááá pedig a sorsolás képén ott volt elöl a nevem:)

    VálaszTörlés
  14. Szia Csilla!

    Szeretnék jelentkezni a második fordulóra :)
    Megosztottam ismét facebookon a játékot.
    Köszönöm a lehetőséget!
    Minden jót!
    Üdv,
    Regina

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Én is szeretnék jönni a második fordulóra is! :)
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  16. Szeretnék én is részt venni a második fordulón is! Gratulálok az első forduló nyertesének! BMonica23

    VálaszTörlés